2008-12-09

flyg lilla sparvöga

saker jag borde gjort men som lätt kan kännas världsliga i rätt sammanhang:

-packat för att jag åker till sthlm imorgonbitti tidigare än vad min kapacitet räcker till.
-ringt tandläkaren för att jag lider av infektion. lider är befogat och ingen överdrift.
-städat, för det är så himla trevligt att komma hem då.
-ringt icatorget för dom är skyldiga mig 407,9 kr.
-tumlat tvätten med kläder som ska med till sthlm imorgonbitti.
och resten som jag faktiskt har glömt. faktiskt. rätt ruggigt enerverande att saker kan falla i glömska så lätt.

hursom. varför jag inte gjort ovanstående då? tjaa, jag har jobbat, dragit fötterna efter mig, bjudits på middag och hockey på hägglundsgatan, spöat glenn i femhundra -IGEN! och annat ditt och datt.

och gudars skymning vad min blogg har fått tröööökvarning. skärpning utlovas.
ni kan bara ana hur mycket snaskigt sthlmsskvaller jag kommer kunna bjuda på efter helgen.
kommer inte skvallret till mig så ordnar jag eget skvaller. you have my wöörds.

håll i hattsen.

Inga kommentarer: