2009-03-31

100% guest satisfaction

...för somliga.
99% för andra.

förra veckan var ett streck i protokollet, en superfylla genom vardagarna.
det blev ett gäng skojiga dagar och nätter då vi bröt mot de flesta trysilregler.
jag är nöjd, vännerna är nöja, är JOSS satisfied?
deras första officiella möte på hotellet som jag blev, blev jag också självutnämnd sällskapsdam, och I made magic happen. tro mig. jag är inte så pjåkig jag. kanske eventmanager är min nya anställning? jesper? henning? någon?

nu, ny vecka, nya öden.
här sitter jag lulligare än burkkurt och knåpar på en händelsesammanfattning.
världens bästa som han faktiskt är (inte burkkurt though), har skickat mig en sånhär trådlös, fast med tråd-grej som hjälper mig att komma åt internet för 10 nok i timman. najs de å.

jag blir nu ledig ett par dagar och kommer ägna mig ått brädåkande, städande, tvättande, men framförallt soulsearching, i lite enklare benämning.

en månad kvar till hemkomst, och det som slår mig hårdast är hur snabbt tiden går när man på riktigt har roligt.

nu väntar jag bara på ett medelande och allting är i hamn, visst johanna ;)

hur går det med planläggandet öset?
och ni därhemma, blir det något peace&love?, jag vet att du är sugen ingrid! ewe, jag räknar med att du köpt biljett.

1 kommentar:

Johanna sa...

I hamn, på land you name it, det blir nice! Vore guld med ett meddelande! Fuck yeah motherfucker.